Saturday, 16 February 2013

Kempen Jejak Blogger , Tambah Follower 2013

Assalamualaikum

Weekend coming again!


klik banner

Tu dia...BK rasa laz BK guna perkataan `kempen` time buat karangan sekolah menengah la. Bila dah besaq ni guna jumpa plak si kempen ni. Terima kasih banyak2 la pada si fizi ni berusaha berkempen melalui chat, fb, utueb(barangkali). Jom support fizi.

Petikan blog BK 

Tak tau la apa fizi, BK belasah sesuke hati je agak2 nak tulis BK tulis la. Kalau tak nak tulis BK taip, kalau tak nak taip BK gosip tempat lain tak pon paling malas sgt2 BK nengok sambil scroll je.

Trademark BK

Tu dia... ha 2 la kot trademark BK. Tapi xjugak ikut suke BK gak. Tapi banyak guna 2 la.. Tu dia pening si fizi nak melayan BK.

7 comments

16 February 2013 at 20:18

selamat berkempen...

17 February 2013 at 02:44

selamat bersegmen!^^

17 February 2013 at 08:54

muger berjaya.. ehHHee

17 February 2013 at 13:09

selamat berkempen....wah wah, musim pru pown dh rancak ni

20 February 2013 at 01:55

hehehehe...semua sesuka jadi je...xpe2...selamat berkempen..hehe

20 February 2013 at 12:49


jom join segmen ni..

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/02/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

20 February 2013 at 13:43

good luck

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©