Thursday, 17 April 2014

Santai : Kenapa Perlu Beri Salam Sebelum Masuk Ke Dalam Rumah

Assalamualaikum

" Kenapa perlu beri salam sebelum masuk rumah? Dengar-dengar, kalau tak bagi salam nanti ada jin masuk rumah. Jin nama apa ek? Alaa.. kita pasang ngaji lari la jin tu. Tak payah bagi salam pun tak pe.." Hamboi sodap mulut ek cakap macam tu. Kenapa perlu bagi salam? Jom baca santai bawah ni. So lepas baca, wajib kena buat dan praktikkan.


8 comments

17 April 2014 at 12:49

good sharing..:)

17 April 2014 at 13:02

nice..

17 April 2014 at 13:31

salam. nice sharing :)

17 April 2014 at 13:38

kak nad lambat tau pasal hal ni
mula2 dok klang baru perasan ada yg share
mmg dah mula amalkan... utk kebaikan kan?

tq share


ps: kawe dok tahu nok balah (balas) kecek kelate, terabur jadiknya nanti, haha!

17 April 2014 at 13:52

jadi jangan pernah lupa beri salam sewaktu nak masuk rumah...great piece of sharing and reminder iman!!! thumbs up...

18 April 2014 at 09:22

beri salam setiap kali masuk rumah =D amalan yang perlu dipraktikkan .

18 April 2014 at 15:54

Ssh nk lupajika sudah terviasa.. Jdi kna biasakan...

23 April 2014 at 02:52

bagus bagi salam dulu dari redah masuk rumah orang

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©