Monday, 14 April 2014

Air Terjun Buatan Sogo

Assalamualaikum

Ini semua salah Kak Mia !!! Siapa suruh buat entry pasal benda tu. Kan BK dah guling-guling ajak kawan pergi tengok apa yang ada dekat Sogo tu. Gara-gara entry Kak Mia pasal lepak dekat air terjun Sogo tu dah membuatkan BK jatuh tangga. Gigih lepas balik kerja sabtu baru-baru ni, BK ajak akak-akak rumah BK pergi Sogo nak tengok sangat air terjun buatan manusia tu. Tengok gambar Kak Mia macam best je. Kebetulan BK pergi naik kereta la sebab akak roomate BK kerja KWSP HQ tepi Sogo tu je. So naik kereta je la. Betul la Kak Mia kata, memang cantik. Subhanallah... ( ate biasa lah batak sikit). BK boleh tak perasan 2tahun lepas pergi makan dekat foodcourt atas ni ada air terjun. So terpaksa la batak amik gambar. Lupa, seperti yang dimaklum oleh Kak Mia air terjun ni berada di tingkat 6 bahagian foodcourt. So, mata tu kena melilau sikit carik tau. Jom tengok gambar.







Naik atas semata-mata nak ambil gambar air terjun. Then turun balik, pergi jjcm dekat Jalan Tar. Walau hujan, tetap redah jugak.

8 comments

14 April 2014 at 13:52

atas meja penuh dh pinggan..
pastu jjcm lg kat jalan tar?
tetttt!
oo ok, tu org lain punya pinggan kan?
hehe

14 April 2014 at 13:59

wahhh... terjebak nampaknya... muahahaha

ok la tu... thanks BK... love this entry..

14 April 2014 at 14:14

hahaha..gagah nya lahaiii Iman g sana -_-

14 April 2014 at 15:40

X pnh perasan ada air terjun mklumlah bru dua kali je pergi...

14 April 2014 at 16:07

cantik..sekali imbas nampak real..

14 April 2014 at 16:55

assalamualaikum BK...cantik2...:)

14 April 2014 at 20:28

cantik ar~

14 April 2014 at 23:42

cntikkan.

iman, ciksu nk ckp pon tak pasti sbb ciksu x pernah makan biskut beras tu.

nak kata mcm twisties pon iye tapi rasa kari original la.. cmna erk nk ckp.huahua

ciksu pon mkn skli tu je skdr nk merasa.
bab kopok ciksu kureng sikit.beli pon sbb beras perang ye..,hihi

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©