Wednesday, 24 July 2013

Selamanya ! Selamanya ! Selamaya.... !

Assalamualaikum

Fall in love again!



15 comments

24 July 2013 at 13:58

hoho..sdap tu..:)

24 July 2013 at 14:06

sampai sekrg saya tak reti makan petai ni hehehe

24 July 2013 at 14:31

kalau mentah macam tu kakak tak makan iman, tapi kalau buat sambal dengan udang atau ikan bilis memang awesome... my favourite juga ni...

24 July 2013 at 14:53

Assalamualaikum. sheila baru beli semalam. heee suami sheila suka sangat makan petai. hehehhehe

24 July 2013 at 15:46

sedapnya iman..ni kegemaran kami sekeluarga ni,,bau?? tolak tepi la..buat sambal udang or ikan bilis..ermm lazat.. :)

24 July 2013 at 16:21

sedap-sedap..tambah-tambah buat sambal dengan udang besar..huhu

24 July 2013 at 17:53

kalau buat ulam sedap kan :)

24 July 2013 at 21:02

Sedapnya petai.. Cuma sayangnya sekrang dah tak boleh makan petai.. Huhu~

24 July 2013 at 22:11

Petai panggang sedap nih..

25 July 2013 at 09:30

Assalammualikum....BK,

Wahh2... makan petai banyak khasiat petai nie kan... kalu kat bandar kekang 2-3 papan RM 3.00 mahal tu,,, kalau balik kg makan free aje,,belakang umah..huhuhu

mselim3

25 July 2013 at 10:12

Suka juga tp yg muda. Tp tak boleh mkn byk sgt :)

25 July 2013 at 11:29

ingat dl time raya makan lemang cicah jeruk petai
wowoowwow

25 July 2013 at 13:24

when i... fall in love to you....( sing)..

aku terguda sudah.

6 August 2013 at 16:16

nad pun suka petai..

16 August 2013 at 10:10

buah sambal bilis or sambal udang sodap ni nyum..nyum..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©