Sunday, 21 July 2013

Berita tergempar !

Assalamualaikum

Gempar ! gempar! dengan berita pembuangan surat-surat di sebuah gaung di Ukay Heights kawasan Lembah Klang. BK rasa ada satu tahun tu kes yang sama gak macam ni. Lambakan surat-surat yang dibuang sampai ramai orang awam takut nak hantar surat menggunakan perkhidmatan pos ni. OH mY.. sejauh mana kesahihan bukti ni. Adakah sengaja di khianati atau tak sengaja. BK husnuzon la kut-kut van, motosikal atau lori yang membawa amanah-amanah dari orang ramai ini kemungkinan terbabas sampai surat-surat tu jatuh. Kut-kut la tapi macam tak. Pape pon hanya pihak yang bertanggungjawab tahu apa yang terjadi. Ingat amanah yang dikirim oleh orang yang kita percaya tu penting sebab diakhirat kelak akan ditanya.

surat-surat yang tidak dihantar

[ SUMBER SINI ]

17 comments

21 July 2013 at 13:50

ade jugak ke y buat macam nie. iskk. iskk. wallahu'alam.

21 July 2013 at 13:55

bila punya citer nie?huhu

21 July 2013 at 14:32

bnyk kut.. kalau lah surat2 tu penting... naya jerr.. amal follow sini

21 July 2013 at 14:32

bnyk kut.. kalau lah surat2 tu penting... naya jerr.. amal follow sini

21 July 2013 at 14:35

kalau la betul semua tu mmg tak patut..amanah tu

21 July 2013 at 15:46

Huishh.. Byk nye.. Kesiannya.klu srt pntg mcmc mna..

21 July 2013 at 16:20

ish x patot ni...

21 July 2013 at 17:36

erk.. kalau betul kena buang nahaya tu....

21 July 2013 at 17:36

erk.. kalau betul kena buang nahaya tu....

21 July 2013 at 21:01

Mak ai! Banyak tu longgokan surat2 yang tak sampai ke tangan tuannya..

22 July 2013 at 03:56

sengaja atau tidak hanya individu terbabit dan Allah saja yang tahu..cuma andai ini suatu yang disengajakan..berpatah baliklah pada jalan insaf..masih punya waktu juga kesempatan..

22 July 2013 at 08:49

kenapa dia xhancurkn je kertas tu. bangang punya POS

22 July 2013 at 14:25

bila tiada keikhlasan & sifat amanah begitulah

22 July 2013 at 18:23

ekk xhtr sbb xd penerima ke nape...

23 July 2013 at 13:23

Kenapa buat macam nie? Kesian penerima kalau surat tue penting. Mesti ternanti-nanti.

6 August 2013 at 16:19

uish..biar betul

16 August 2013 at 10:15

memang tak patut

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©