Saturday, 8 March 2014

Selamat Hari Wanita

Assalamualaikum

Tanggal 8 Mac merupakan hari cuti wanita seluruh negara.. Yahooo.. tak payah buat kerja? Mestilah kena buat kerja gak kalau tak sape yang masak bagi yang bujang macam BK ni. Kalau mak BK, tak ada istilah cuti-cuti ni. Yelah.. ayah bukan jenis nak makan luar. Kalau makan luar pon, nasi kat rumah gak dicari. Ate biasa lah dok kampung, kalau nak makan 'luar' nun mak suh makan kat bawah pokok 2. Amekaw nak sangat makan luar. Baru perasan akk BK tag gambar ni kebetulan hari wanita so tempek la gambar ni. Terselit beberapa hero malaya kami ^_^





6 comments

8 March 2014 at 18:23

Selamat hari solehah iman..moga kita berusaha bersungguh sungguh berusaha menjadi solehah terbaik..amin..

9 March 2014 at 01:21

rindunya nak berkumpul camni lagi kan...
moga diberi kesempatan tu...

9 March 2014 at 16:31

Selamat Hari Wanita... :-)

9 March 2014 at 22:59

Selamat hari wanita utk BK jugak.... BK yg berbaju hihau yeh!

10 March 2014 at 21:08

selamat hari wanita juga

11 March 2014 at 11:34

Selamat hari wanita....

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©