Thursday, 13 March 2014

Bila Berbaju Kurung, Berselipar Jepun

Assalamualaikum

Bayangkan bila berbaju kurung, berselipar jepun. Bukan selipar jepun berjenama ok macam Flipper, Snipper, Adidas, Asadi bagai ok. Ini jenama yang ramai sangat tak mampu beli. Orang macam BK je mampu beli kasut ni. BK memang tak boleh nak lekang dengan kasut 'mahal' ni. Sampai akk tegur, " Ko ni xclass la pkai baju chantek-chantek lepas tu pakai selipar jepun ". BK??? Ada aku kisah. Tak apa lah, belum tentu orang akan tengok kasut kita. Kalau tengok kasut kita pon, mesti dia pikir.. Owh budak ni tak ada lah vouge sangat.

RM 2.90

9 comments

13 March 2014 at 13:40

SEMPOIII HABIS..:)

13 March 2014 at 13:50

chill apa kalau macam tu iman???

13 March 2014 at 15:15

cik nor suka gak pakai selipar jepun..sampai housemate segan nak keluar mkn ngn cik nor sbb cik nor pkai selipar jepun..haha

13 March 2014 at 16:26

Melampau punya malas ni lahaiii...hahaha

13 March 2014 at 16:52

@Puan Bui Junaidi sempoi..g key ell ai 2 pkai selipar je

13 March 2014 at 16:53

@Farah Waheda Wahid meme chill pon kak.sy meme sempoi..trend baru hahaha

13 March 2014 at 16:54

@Normi Niezaxpe cik nor geng ngn iman jela

13 March 2014 at 16:54

@Sally Samsaiman argghhh..andai telah berjaya membuat sy gelak sendiri mcm org gila

13 March 2014 at 19:13

sempoi la BK! *thumbs up*

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©