Saturday, 15 March 2014

Nak Lagi... Boleh Tolong Buatkan Tak?

Assalamualaikum


Hamboi demand, dah bagi peha dia nak betis pula. Eceh melawak je la. Kawan BK ni suh repeat balik dessert kat atas ni. Bukan dia je, tapi ramai pula juri yang komen.

Juri pertama : Sedap !!!.. Tak manis, tak tawar . Rasa pun seimbang.
Juri kedua : Ermmm... sedap!!! sedap!!!.. Boleh niaga ni. Etek minta resepi
Juri ketiga : Wei sedap!! Ko buat sendiri ke beli?

Hahaha..bajet-bajet la derr.. aku buat kot siap berperang kat dapur tu. Paling buat BK kembang semua, dyorang suh buat lagi. Kira dah boleh bukak kedai la ni. Mesti ramai ingat BK guna milo kan? Hahaha... gara-gara kawan BK yang malas nak beli milo, dia suh pakai makanan yang dia tak habis. Tapi apa dia? Next entry la...

7 comments

17 March 2014 at 12:47

nampak sedap...resepi please...

17 March 2014 at 12:57

Assalamualaikum BK, lawanya blog berwajah baru. nampak fresh sangat! hihi. wahh rajin BK, nak rasa sikit.. sheila singgah sambil menabung sini ~~~

17 March 2014 at 15:07

sedap tuu..btw..nice blog

17 March 2014 at 16:00

Nak juga la BK...nmpk sedap...

17 March 2014 at 16:39

sedapp tgk tu..huhuh

17 March 2014 at 17:02

nampak mcm sedap jea :D

18 March 2014 at 00:12

saya suka yang cokelat2 ni..aumm

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©