Monday, 17 March 2014

Abang salah seorang penumpang MH370?

Assalamualaikum

STAFF parking card

Ya Allah, Betul ke apa BK dengar ni? Macam tak percaya je. Padahal baru sehari sebelum tragedi kehilangan MH370 abg BK siap call nak 'surat' , tapi macam mana boleh jadi mangsa salah seorang penumpang MH370? BK dapat tahu pun dari ayah yang duduk kampung, sedangkan BK duduk sini pun tak tahu. Kenapa semua ini terjadi pada kami sekeluarga? Ya Allah.. Beratnya ujian ni. 

Itulah reaksi BK mula-mula dapat berita tergempar tu sedangkan sudah beberapa hari berlalu baru di gempar gempurkan. Mana tak nya.. orang-orang kampung yang dok buat cerita. Alahai meme la abg BK keje dekat KLIA, tapi bukan bahagian flight tapi bahagian train. BK nak terdengar pon tergelak tau. Ayah yang tak tahu pape pon terkejut, sampai ada orang kampung datang dekat ayah bagi tahu nak kepastian betul ke abg BK ada dalam MH370. Nasib baik ayah pula jenis yang tak serang orang. Kalau tak nak je cabai-cabai mulut insan tu. Kalau nak sebar berita, datang dulu ke rumah nak kepastian. Ini dok menjaja cerita pula. Kawan tu alhamdulillah sihat je pergi balik kerja. Kadang-kadang sampai tak balik rumah sebab banyak kerja. Sudah.. tak mo dok buat-buat cerita ok. 

#prayMH370


12 comments

17 March 2014 at 22:20

haha.. saspen jerk...
syukur la tak betul :D

18 March 2014 at 00:08

ish ingatkan abang bk ade sekali..Ya Allah jauhkan la...

18 March 2014 at 01:45

kakakaka...! tak pasal2 wak ijam jadi glemer =p

18 March 2014 at 09:02

ingatkan betul2 lah tadi..huhuhu
#PrayForMH370

18 March 2014 at 10:51

mula2 bace suspen jugak..syukur abg awak tak tersenarai penumpang mh370..=)

18 March 2014 at 12:09

Saiapalah yg buat citer palsu tu yer...haishhh...

18 March 2014 at 14:51

hmm yang sebar fitnah tu xbaik hmm

18 March 2014 at 15:52

wat suspen jer.. tetiba glamour kan..

pray for MH370 too..

18 March 2014 at 19:49

memang saspen betul je. haha

18 March 2014 at 22:36

Huhu..mmg suspen je BK nih...

19 March 2014 at 08:23

suspen mama!..

20 March 2014 at 17:20

hihi...tp org kampung mang cepat risau lg2 kalau bab camni... dah tu sekampung pulak kan...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©