Monday, 7 October 2013

Selamat Pengantin Baru Twin!

Assalamualaikum

Seminggu tak berhupdate sebabnya keje shift malam, balik pun dah penat. Bangun siang pulak macam badan letih-letih tak cukup tido. Semalam berita gembira sebab 'Twin' BK yang selalu dyorang sakat-sakat BK waktu sekolah, yang selalu kitaorang buli, pulaukan, mempergunakan dan yang buruk-buruk ktorang suruh waktu sekolah akhirnya mendahului ktorang semua dalam mendirikan rumah tangga. Bila flash balik zaman sekolah dulu, sangat-sangat la BK tak suka sebabnya biasalah dulu nakal kot. Ada sebab kenapa dyorang panggil Wani ni twin BK. Sebabnya nama ayah kami berdua sama iaitu SALLEH. Dulu tak boleh terima gak, tapi makin matured baru boleh terima.  Ktorang lain mak lain ayah tau. Banyak la kisah kami semua ni. By the way BK mendoakan sahabat a.k.a twin BK :

  • Semoga berbahagia hingga anak cucu dan jannah
  • Rebutlah menjadi sebah keluarga Sakinah Mawaddah
  • Be a osem muslimah, wife, daughter from ur father, umi and khalifah ALLAH
  • Belajar mencintai NYA dan imam mu
  • Please care about ur aurah and an honour for ur imam







Mesti tercari-cari mana satu BK dalam gambar semua ni kan? Jangan risau sebab BK memang tak ada dalam gambar ini pun. BK tak balik kampung sebab cuti tak dapat, so tadi BK mintak izin dekat sahabat BK pinjam gambar ni. 

Bila ALLAH menetapkan dan waktu yang sesuai, maka DIA kan menemukan kamu dengan insan yang sudah tercatit di Luh Mahfuz. Pimpinlah tangan si isteri dengan membawa dia menjalani kehidupan yang disyariatkan oleh islam dan bersamalah kalian disaat susah dan senang. Dunia hanyalah pentas, dan kita adalah boneka yang diatas. Jangan jadi penonton yang kosong dengan ketawa dan hasutan.


p/s: nanti time BK kawin ada tak siapa-siapa nak datang? hehehe...




13 comments

7 October 2013 at 13:13

selamat berbahagia dan selamat pengantin baru buat twin BK... *_^

7 October 2013 at 13:50

tau² je BK nih tau..mmg tgh cari gambo BK la tadi...
bydway..tahniah buat twin BK..moga berbahagia hingga akhir hayat..aminn

7 October 2013 at 14:16

slmt pgntin baru buat mereka =)

7 October 2013 at 15:09

insyaallah..tahun bila tu..hihi

7 October 2013 at 16:23

kalau dijemput kita datang..hehehe

7 October 2013 at 17:06

wah, cantiklah tema colour dye. hehe
kak bk kahwin, mestilah ramai datang :D

7 October 2013 at 17:15

tahniah pada mereka, semoga kekal dunia akhirat

7 October 2013 at 18:12

tahniah buat twin BK.. insha Allah jmput je.. pasti ramai yg dtg... :)

7 October 2013 at 19:05

siapa sangka lepas ni giliran iman pulakkan..itu semuakan rahsia Allah..

8 October 2013 at 09:29

Tahniah. Jemput lah.. Inshaallah boleh dtg :)

8 October 2013 at 14:44

barakallah.... insyaAllah dijemput ada rezeki, datang..

8 October 2013 at 15:29

comelnya pengantin..moga kekal sehingga keakhir hayat..

8 October 2013 at 15:42

assalamualaikum BK..selamat pengantin baru...:)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©