Friday, 11 October 2013

Kecil-kecil dah pandai menuduh mencuri.

Assalamualaikum

Macam biasa rutin harian pepagi mesti siap-siap nak pergi kerja (shift pagi). Sambil-sambil tu, BK pakai la handsock yang baru dapat tu.Almaklum la sebelum ni jahil sikit, tak berapa nak jaga batas-batas tapi sekarang merangkak belajar. Nak dijadikan cerita dipagi hari, kakak BK bagitau kejadian petang semalamnya waktu dia lipat baju BK. Ini dialog dari budak temok tu. 



Dia tuduh BK mencuri ! Wow.. hebatnya. Kecil-kecil lagi dah belajar menuduh yer kau budak temok. Berani betul sampai terlintas dia nak cakap macam tu. Apa lagi, BK kacau dia tido la. Tangan tu sambail gatal cubit-cubit manja pipi dia. Nak tahu dia tuduh BK pasal apa.

KLIK GAMBAR UNTUK LIHAT YANG LAIN

Pasal handsock yang BK dapat colouring. Dia tak pernah tengok BK pakai colouring macam tu. Sabar je la budak-budak zaman sekarang. Tak pasal-pasal, pepagi dah buat BK ceria ^_^.


P/s: seronok jugak yer bila layan telatah bebudak kecik ni. Tetibe teringin ada anak sendiri


25 comments

11 October 2013 at 18:11

hahaha dengki le tuh budak nemok tuhh..awk cantik la handsock tuh?berape er klu jenis cmtuh?

11 October 2013 at 18:25

Amboi, ayat kemain lagi dia ye! Xpadan dgn kecik! Hehe...
Ye la, dia membesar dikelilingi org dewasa sokmo, tu yg ckp pun dh cam org beso ye...

11 October 2013 at 18:48

first time fae dgr handsock :)

11 October 2013 at 20:36

hehehehe..sabar jelah..bagi budak temok sepasang iman.. :)

11 October 2013 at 20:45

budak tecik banyak kerenah. tapi best melayan. hilang tension. hehe..

11 October 2013 at 20:52

hehe... dia blum tahu pun mkna curi tu.. hehe.layan aje lah...

11 October 2013 at 20:55

cantiklah handsock tu,beli kat mana yer? biasanya design renda2 kaler coklat, putih atau hitam jer

11 October 2013 at 21:07

Dia ada juga ke? Or mak dia ada mcm tu.. biasalah budak2. Jujur tak boleh fikir sama ada org lain pun ada juga ;)

11 October 2013 at 21:16

hehehe..seronok layan budak2 ni..hehe

11 October 2013 at 21:32

comel je budak temok tu.. hihi..

12 October 2013 at 08:32

comelnya dia..hehehe

12 October 2013 at 11:24

Assalammualaikum...BK,

macam2 kan telatag budak2.. yang tgh nak membesar nie kan...

mselim3

12 October 2013 at 12:30

budak2 cam tu ler . hah , cepat2 ler ada anak sendiri ... heheheeee

12 October 2013 at 21:12

mesti nak tersenyum je kan tengok telatah bebudak gini,hihi

12 October 2013 at 21:12

mesti nak tersenyum je kan tengok telatah bebudak gini,hihi

12 October 2013 at 21:16

Allahurabbi..
telatah budak2 ni mmg boleh menceriakan kita..^_^

13 October 2013 at 08:04

Saja tu... nak test mak dia. Nak tengok respon mak cemana.

13 October 2013 at 09:32

lorr igtkan apa td..:)

13 October 2013 at 12:11

lama tak siggah sini...hehehe...

budak budak tengah nak membesar macam macam yang dia akan belajar..:)

13 October 2013 at 22:49

dia jeles la tu kan..hee :D

13 October 2013 at 23:25

Jelesla tu nak handsock..haha

14 October 2013 at 00:06

Keleteh kanak2..ceria hati ni

14 October 2013 at 10:57

salam kenal. singgah sini terus follow. jom, kalu sudi singgah dan follow teratak kite jugak. maceh... >_<

16 October 2013 at 13:06

Seamat hari raya haji kepada tuan blog :) dari mawardiyunus.com

17 October 2013 at 12:50

a'ah ye iman memang seronok melayan anak2 kecik lg yg petah bercakap. ..tetiba je kan. insya Allah dipercepatkan keinginan tu. slam aidil adha BK.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©