Wednesday, 9 October 2013

Cara-Cara Menggunakan Roundabouts Yang Betul

Assalamualaikum



Ha study betul-betul tentang cara-cara menggunakan roundabouts yang betul. Ini main belasah je kan nak masuk susur tak kira la kanan ke, kiri ke. Geram bila si kacak/si chantek main pancung. Kalau duit den bertingkek-tingkek tak apa boleh lagi, tapi kalau nyawa den yang DIA pinjamkan ni diragut macam mana? Boleh dibayar dengan duit ekau bertengkek-tengkek ke? Nanti BK buat entry pasal roundabout ni. Study dulu yer. 

11 comments

9 October 2013 at 13:27

betul la tu iman..memula bawak kete dulu, part roundabout la akak takut..rela tau gi pusing jalan jauh semata nak elak roundabout..

9 October 2013 at 13:55

Sampai skang masih tak confident masuk roundabout ☺

9 October 2013 at 13:59

thanks for sharing

9 October 2013 at 14:56

good sharing..

9 October 2013 at 15:05

thanks for sharing..skg ni orang main taram jee bedal bile jmpe round block

9 October 2013 at 17:59

mmg kna berani mask raoundabout...huhu

10 October 2013 at 07:40

tak sabar nak tunggu entry berkaitan roundabout ni iman :)

10 October 2013 at 10:14

Ramai yg suka hati je guna roundabout ni..sakit hati kadang2 kan :)

10 October 2013 at 10:45

entry macam marahkan seseorang je iman...

10 October 2013 at 16:21

kite paling geram jenis org yg tak reti bersabar. jalan mcm ni mane boleh lelajukan. hee

10 October 2013 at 23:41

sabar iman..lumrah setiap pemandu kan..
eh iman study ke dh keja..??

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©