Saturday, 4 May 2013

Terima Kasih Blogger Fizgraphic!

Assalamualaikum

Apa kata anda tentang doodle ni?



Dan yang ni...?



Chomel tak? macam biasalah..doodle dri Mr Apit la. Doodle atas semua tu BK dapat time join segmen blogger muslimah dan segmen gadis blogger DSLR. Semua BK paksa puji doodle ni tau. Chomel kan? Lagi satu doodle ni BK nak amik dengan keras nya dari Mr Apit sempena PRU13 esok. Amik tau Mr Apit . Demi royalti negara, demi pemimpin yang boleh membawa kita didunia dan akhirat.


klik banner kalau nak tengok banyak ag


8 comments

4 May 2013 at 09:18

pemimpin tu satu hal, diri sendiri satu hal jugak, klu dapat pemimpin yang bertakwa tetapi diri sendiri tak berapa nak bertakwa tak boleh jugak. so, apa apa hal perbaiki diri sendiri juga. :-)

4 May 2013 at 09:21

Jemput join!! ^^,

http://ezbil-official.blogspot.com/2013/05/segmen-pencarian-bloglist-bulan-mei.html

4 May 2013 at 10:04

comel laa doodle tu ^^

4 May 2013 at 10:59

comel la...doodle tu ^_^

4 May 2013 at 22:30

Alooo comelnya :) comel sagt

4 May 2013 at 22:31

Alooo comelnya :) comel sagt

5 May 2013 at 12:06

wah, banykanya kak BK dpt. hihi. suke tengok doodle dgn dslr tu :D

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©