Monday, 13 May 2013

Chef terkenal balas komen saya ^_^

Assalamualaikum

Dulu musim citer selera dekat tv3 BK tak pernah miss tengok, tapi ada gak la miss bape kali. Nak tengok balik ulangan, BK tengok dekat page Selera TV3 la. BK suka sangat la tengok chef ni masak. Paling BK teruja chef ni boleh bawa motor berkuasa tinggi. Kenal tak? Tunggu next entri ^_^



12 comments

13 May 2013 at 23:08

wah..ni mesti minat nk masak2 ni..samala...:) kita geng!

13 May 2013 at 23:11

nak msk apa tu?hehe

13 May 2013 at 23:36

bestnya :)

14 May 2013 at 01:05

Best kan kalau org2 mcm ni bls mcj kita..
Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

http://insanbiasabiasa.blogspot.com/

14 May 2013 at 01:56

Salu msk..meh cni ckit..

14 May 2013 at 03:11

BK suka masak ya... bagusnya! deno tak pandai masak.. hihi

14 May 2013 at 06:02

wah.. kadang2 memang susah juga mahu dapat balasan komen Chef ni kan.. itu kalau saya lah, heheh...

14 May 2013 at 07:37

Bila ada masa tu entah bila lagi huhu...tunggu je lah :P

14 May 2013 at 09:32

hati berbunga kan bila dia balas..hihi

14 May 2013 at 14:57

seronoknyaaa.. ehe :)

14 May 2013 at 15:16

wah bestnyer !

15 May 2013 at 14:54

lepas try resipi tu panggil akak dtg makan tau iman.. hehehehe :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©