Monday, 17 February 2014

Tak Cabut Soket Menyebabkan Pembaziran?

Assalamualaikum


ate macam mana? pilihan ditangan anda ^_^

17 comments

17 February 2014 at 21:42

btul tu..kna cabut soket kalau xguna dh..sangat menjimatkan..walau renyah sikit, tapi it is for own good kan ^_~

17 February 2014 at 22:26

Betul betul betul ... Kalau rasa malas sgt jgn cas telefon anda .. sbb JIKA anda tengah malas anda akan JADI MALAS nak TUTUP SUIS walaupon dah siap mengecas ....Padahal bukan lama pon masa di ambil utk tutup suis kan ???

17 February 2014 at 22:28

kalau malas sangat pun matikan plug tu ^_^

17 February 2014 at 23:11

Selalu ingatkan family cabut soket dari plug...

18 February 2014 at 03:21

Betul tu iman... Sy dh praktikkn mmg jimat byk...

18 February 2014 at 08:27

Tulah tu ...mmg malas sungguh nak cabut soket tu....padahal bukannya susah sangat!

18 February 2014 at 09:04

ok lepas ini akan cabut kita tengok ada pengurangan atau pun tidak....

18 February 2014 at 09:52

akk lama tau dah tapi stil malas nak cabut...hhee

18 February 2014 at 11:10

tq share this yer iman , msh ramai yg tak tau lagi !

18 February 2014 at 14:54

Assalamualaikum. Salam sejahtera. Jom meriahkan GA 1 ANIVERSARY SEMEK dan MAMAT.

18 February 2014 at 15:56

baru taw..kena cabut soket lepas ni..

19 February 2014 at 07:32

selalu juga tinggal soket mcm tu ja... kekadang dah jadi macam satu tabiat bila lepas caj tinggal mcm tu ja...

19 February 2014 at 11:05

patut la husband selalu bising n selalu pesan cabut semua lepas pakai....

19 February 2014 at 16:58

kdg2 terlupa gak... tq share info ni ye

20 February 2014 at 21:11

Jan heran kalo bil letrik mlambung tggi gara2 kcuaian mcm ni.. hehe

1 March 2014 at 20:11

ok penin..hahahha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©