Wednesday, 19 February 2014

Logik tak?

Assalamualaikum

Mintak pandangan dari segi positif atau sebaliknya, adakah logik satu bekas bawang goreng dijual RM15?



15 comments

19 February 2014 at 09:35

bawang goreng je kot..of course la tak logik...

19 February 2014 at 09:40

Assalammualaikum..BK,

tak logik..mahal tu..

mselim3

pls: kena servey dulu kedai lain mana tahu kedai lain lagi murah..

19 February 2014 at 10:06

Bwg goreng org tak slalu guna
Klu guna pun tkde la sampai sebalang kan
Melainkan kalu ada yg guna utk kenduri ke kan..

Klu kerepek ke, kacang ke,
Rm15 mesti laku
Klu bawang goreng ni tak sure la

19 February 2014 at 10:06

ee cam mahal je ni !

19 February 2014 at 10:13

wak rasa logik ., kalo kangkong goreng jerr memey Tak Logik..harhar2

19 February 2014 at 10:15

Mahal kot...

19 February 2014 at 11:24

mahal..mcm jual kuih rayaaa pulaa

19 February 2014 at 11:38

Amboii harga bukan main lagi !

19 February 2014 at 14:44

Bawang pun dah mahal sekarang..mcm SA buat sendiri je..berbaloi...

19 February 2014 at 16:57

tak logik... bekas yg mahal kot...

19 February 2014 at 18:25

Better beli dalam bungkus plastik jer...

19 February 2014 at 19:16

mahal ke? entahlah...salu beli paket kecik tu je...

iman nak eskem yea? dtg shah alam...hhee

20 February 2014 at 21:12

Mahal nya....

25 February 2014 at 21:19

Mahal sangat tu...

1 March 2014 at 20:10

hasihh dasyt sgt peniaga jual smapi rm15..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©