Saturday, 15 February 2014

Banjir di Ikea/Curve

Assalamualaikum

Berita terkini BK dapat dari sumber  #sinarharian.




13 comments

15 February 2014 at 15:53

Ai musim panas pun leh banjir..

15 February 2014 at 16:05

Ha...a de gak terbaca psal bnjir ni... Padahal kita kt sini tgh pnas kmarau..

15 February 2014 at 16:27

ingtkn sbb apa.....:D

jmput join http://duniakita94.blogspot.com/2014/02/segmen-by-ikhwan-yusuff.html

15 February 2014 at 20:24

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

15 February 2014 at 21:11

fuh dalam tu

15 February 2014 at 21:21

Projek MRT punya pasal ke?
jenuh la nak menjawab tu..

15 February 2014 at 21:48

Bru igt nak pegi sana..
Alhamdulillah tak jadi pegi...

16 February 2014 at 09:09

Paip pecah sampai banjir macam tu sekali? Teruk sangat tu pecahnya nampak gayanya.

16 February 2014 at 20:41

assalamualaikum BK....wah dah musim kemarau pun masih nak banjir yer...mcm manalah boleh pecah paip tu ek...

17 February 2014 at 09:12

Assalamualaikum BK, terkejut juga tengok gambar ni.. harap2 dapat diatasi dengan segera. in shaa Allah ~~~

17 February 2014 at 12:13

ada dgr kat berita juga ni !

17 February 2014 at 23:16

Paip pecah nie

20 February 2014 at 21:04

Smnjung kemarau.. sabah bru abis bnjir. Harap bsabar buat pdudk2 yg tlibat..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©