Monday, 17 February 2014

Siapa Mejar Zaidi?

Assalamualaikum

Dah baca post BK tentang RESPECT To Mejar Zaidi ?. BK ada baca komen tentang post tu dan kebanyakan bertanya " Siapa Mejar Zaidi?" , " Kes apa? ". Sebelum tu, BK nak minta maaf la sebab post ni ada unsur politik sikit ( politik ke? ). Ingat tak waktu PRU13 yang lepas tentang penggunaan dakwat kekal?. Ada seorang pegawai TUDM menegakkan kebenaran tentang penggunaan dakwat kekal dan terpaksa dipenjarakan 2 tahun disebabkan kebenaran yang ramai orang dah tahu tapi buat-buat tak tahu. Jujur lah dengan diri sendiri, tanya balik diri sendiri ... betol ke dakwat kekal yang kita guna tu benar-benar kekal? Tepuk dada, tanya iman. Siapa Mejar Zaidi masih tak terjawab kan? Dia pegawai yang pertama berani menegakkan kebenaran tentang dakwat kekal walau tahu dia akan kehilangan pangkat. So dah terjawab tak soalan yang anda semua tanya? Kalau nak tahu lagi SEO kat google tau taip MEJAR ZAIDI AHMAD.



12 comments

17 February 2014 at 18:22

Assalamualaikum BK, ohh ingat dah cerita tu. hehe thanks beritahu ~~~

17 February 2014 at 18:42

ooooo.. yumida pun baru tahu..nice sharing..menambah pengetahuan pasal dakwat tu

Sertai Segmen Jom Beramah Mesra
Sambil berkenal-kenalan, peserta bakal memenangi hadiah.
Menawarkan hadiah:
Tafsir pimpinan Ar Rahman kepada pengertian Al Quran, Jam tangan 2x, Dress & Fridge magnet 2x.
Jom meriahkan bersama! Jemput join :)

17 February 2014 at 18:51

Alhmdulillah ingat... Moga Allah terus pelihara.. sesungguhnya pertolongan Allah itu amatlah dekat.. :)

17 February 2014 at 18:56

Macam tu plak... nak google la jap g pasal mejar nie. interesting!

17 February 2014 at 18:57

Ha..ingat ingat. Tak pe allaj tahu yg mana benar kan...

17 February 2014 at 19:34

Proud on him! Allah bersama mereka yang menegak keadilan.

17 February 2014 at 20:00

Baru nk tanya tp dah terjawab :)
Tq!

17 February 2014 at 20:39

ape pun tegakkan keadilan :)

17 February 2014 at 21:53

oooooooo.....

18 February 2014 at 03:21

Pernah juga terbaca psl beliau...

18 February 2014 at 08:30

Oooo pasal dakwat kekal.. ..kalau cakap pasal politik ....mmg tak akan habis...kalau okje mana yg betul okje sokong ....kalau salah tetap sakah tak kiralah parti mana

20 February 2014 at 21:08

Oo.. nnti zara nk google after this ! Xtau pla cerita ni..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©