Friday, 8 November 2013

Salam Saiyidul Ayyam

Assalamualaikum



#Qoute islam

Itulah yang BK tengah merasa. Mungkin BK tak tahu bahawa orang lain pun fikir apa yang BK fikir. Jangan kita tengok dia macam orang senang lenang, freedom tapi sebenarnya dia sedang menyembunyikan sesuatu kesakitan dan keperitan yang kita tak nampak dan rasa.

6 comments

8 November 2013 at 10:03

kadang2 kita berusaha sorok rahsia hati kan.. x semua dapat kita kongsikan. yg penting kt kena kuat

8 November 2013 at 10:04

Salam jumaat BK... :-)

8 November 2013 at 15:54

husna percaya setiap orang pasti ada keresahannya tapi bijaknya mereka pndai menyembunyikan..=)

8 November 2013 at 17:02

betul tu Iman, kita selalu rasa camtu tapi hakikat yang sebenar kita tak tahu..

8 November 2013 at 17:34

ada masanya kita terpaksa jadi seperti itu sbb x blh share atau x tahu nak luah kat sape ... hanya pada Nya tpt mengadu ...

9 November 2013 at 12:33

lantaran itu kita mesti kena sentiasa bersyukur :)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©