Tuesday, 12 November 2013

Ole-ole dari Jogya

Assalamualaikum

Ini je la ole-ole yang BK dapat dari bos BK yang berjimba-jimba ke Jogya. BK dapat beg silang dengan blaus batik, tapi sayang walau blaus tu muat-muat BK terpaksa merelakan dia terbang ke mak BK. Mak sesuai la dengan saiz baju tu. Ada siapa-siapa tak nak bagi ole-ole dekat BK?






16 comments

12 November 2013 at 13:02

takde g mane2.. jadi xde ole2 utk BK :P

12 November 2013 at 13:05

Seronoknye dapat ole2...
ok la tu.. satu utk BK, lagi satu untuk mak.. :)

12 November 2013 at 13:23

alhamdulillah rezeki..

12 November 2013 at 14:22

waa. bestnya dpt ole2.

12 November 2013 at 14:40

rezeki mak dpt baju baru ya

12 November 2013 at 14:47

bestnya....

12 November 2013 at 15:22

rezeki iman tu :) cumil..

12 November 2013 at 15:36

bestnya dapat ole-ole dari sane. tak dapat pergi, dpt ole2 pun jadi lah :P

12 November 2013 at 16:38

nak...jugak..hihihih..

12 November 2013 at 17:32

rezeki mak dpt tempiasnya ... alhamdulillah .

12 November 2013 at 19:10

baiknye hati boss bagi ole2 utk BK :D

12 November 2013 at 20:44

salam bk
Alhamdulillah.

13 November 2013 at 00:50

Aku pun ada dapat juga dari saudara..cantik2x semua.

13 November 2013 at 11:32

wah..nak jgk..:)

13 November 2013 at 12:49

Assalamualaikum..
Macam cantik je baju...

13 November 2013 at 13:29

cantik blouse tuh..=)

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©