Saturday, 16 November 2013

Isu restoran nasi kandar: Wanita mohon maaf

Assalamualaikum

Masih ingat lagi tak dekat dalam paper isu Restoran Nasi Vanggey yang terkenal dengan nasi kandar label sebagai restoran 'nasi ganja' di gantung lesen perniagaan nya atas sebab ketidakbersihan restoran tersebut. Hari ni BK terbaca dalam Sinar Harian berita mengenai isu restoran nasi kandar wanita mohon maaf secara terbuka tentang penyebaran nya dalam facebook miliknya. BK tak tahu mana satu betul dan salahnya. Cuma yang pasti restoran tersebut digantung lesen perniagaanya atas sebab kebersihan juga. Sedap kot Nasi Vanggey kat Greentown, Ipoh sebab BK penah makan kat sana zaman belajar dekat PUO, Ipoh dulu. Mantap dan mabeles! Kesahihan ? Wallahualam..


Nasi Kandar di Jalan Yang Kalsom




20 comments

16 November 2013 at 14:30

Singgah sini..

16 November 2013 at 14:30

moga semua pengusaha restoran mendapat pengajaran daripada kisah ini,,,

16 November 2013 at 14:37

memang ramai yng dok komen sedap makan kt situ. huhu

Qaseh Wee
16 November 2013 at 15:28

kebersihan tetap no. 1 ...

16 November 2013 at 15:36

Walaupun sedap makanan tue...kebersihan tetap di utamakan..

16 November 2013 at 15:56

Sedap macam mana pun kebersihan ttp diutamakn..

16 November 2013 at 16:16

tak pernah makan kat situ..tempat pun jauh..apa2x pun kebersihan perlu diutamakan..

16 November 2013 at 17:37

Mmg kena bersih tp jgn kot sebar fitnah sampai mcm tuu. Huhuhu. Sapa tak jijik kalau mention najis manusia kan. Hbs business org dijahanamkan. Uhuk.

16 November 2013 at 18:31

semoga memberi pengajaran buat pengusaha restoran dan jga wanita tersebut..

16 November 2013 at 18:48

dah ade bukti kut..tu yang di gantung lesen perniagaan nye...
tulah..kalau nak bisness kene bersih..baru owang nak datang..

17 November 2013 at 00:14

haa td ada bz juga artikal ni..hehe

17 November 2013 at 02:42

Peniaga perlu berhati-hati dan teliti, pelanggan perlu waspada dan tidak mudah sebar cerita yang tak betul. :)

17 November 2013 at 06:50

padahnya CnP.... pengajaran bg kedua2nya

17 November 2013 at 10:30

as-salam iman
mmm, no komen la ciksu tak pernah singgahtp menurut yop yakni abg ipar ciksu semalam, dia kata mmg kotor.sbb dia pernah pergi. ater orang kuale katanya :)

thanks doakan utk ciksu :)

17 November 2013 at 11:17

mun xpernah lagi makan kat sini..

17 November 2013 at 21:34

kebersihan + sedap = sejahtera dunia akhirat..

18 November 2013 at 00:25

Kebersihan harus diutamakan....walau sedap macam mana pun...

18 November 2013 at 10:16

kebersihan wajib diutamakan

18 November 2013 at 17:00

Ada juga KA baca di akhbar kisah ni !

19 November 2013 at 14:24

Akak plak tak bape lalu ngan Nasi Vanggey ni sebab ramai yang cakap tu restoran Hindu bukan mamak.. Huhu.. wallahu'alam..
http://miezashaklee.blogspot.com

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©