Saturday 7 July 2012

Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize

Assalamualaikum

Rasa dah terlambat kot nak jadi winners Cik buaya, mau xnyer ramai giler dh booking GA Cik Buaya awal2

Saya?? Macam xdapat je tapi papepong saya try la

Sambil2 2 boleh kenal2 dengan akk2, adik2, yang join GA nh

Untung2 dapat tambah followers

Manya melepik je saya nh...so scroll ke bawah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Jika saya menang..jika je tau if betol alhmdulillah

Jika saya menang dan terpilih saya nak NOTE RM50

Sebab saya boleh bayar pinjaman ansuran saya RM50 sebulan

Maka saya dah jimat sebulan dic2 disamping itu juga saya anggap Cik Buaya nak bagi duit raya

Sape2 nak join KLIK SINI Cik Buaya

Kat page Cik Buaya ada letak syarat2 disebabkan saya nak jimat space so korang klik je page dia

Saya nak tag




saya doakan smua org dapat rezeki ni aminnn

2 comments

9 July 2012 at 09:23

Wah... nama ditag.. thanks.. nant LZ join... ^^

10 July 2012 at 11:01

nama deqla ditag.. tp rasanya x smpt kot... hukhuk

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©