Saturday, 17 May 2014

Liebster Award #1

Assalamualaikum

BK ditag dengan Aad dalam libster award ni. TQ Aad tag BK. BK try jawab ok!


Soalan yang Aad akan beri : 

1- Macam mana nak hilangkan stress ? 

BK bila stress mesti senyap & buat kerja sendiri. Then akan buat macam-macam contoh makan & tido. Bangun tido solat & ngaji. Baru ok lepas 2.

2- Belajar dekat mane ? Dari tahun ?

BK lepasan sijil kejuruteraan awam dekat PUO start tahun 2008 sampai 2010. Sambung integrasi Diploma Kejuruteraan Awam dekat PSA start tahun 2010-2011.

3-Idola sepanjang masa . Kenapa?

1st Of cz my nabi muhammad S.A.W... then my emak & lovely sis. why?? Sebabnya mereka ajar BK macam mana menjadi seorang perempuan yang tabah dalam menjalani liku-liku hidup.

4-Makanan Favourite ?

Belasah je janji halal & mengenyangkan my tummy.

5-Baju yang selalu dipakai masa keluar .

Baju??? Tak kisah janji menepati syarat agama. Yang menjadi pilihan mestilah longgar, tak jarang, labuh sampai ke punggung & tutup dada.

6-HP jenis ape ?

BK fans of Sony Ericsson la dari zaman dulu sampai sekarang.

7-Soal Agama.. Bab ape ?

Bab paling suka ialah solat sebab itu paling penting untuk diakhirat kelak.

8-Cita-cita ?

Dulu nak jadi askar, tapi sebab sekarang dah obses so jdi engineer je la insya allah.

9-Kenangan Manis ?

Bila saat-saat bersama keluarga. This is the best moment!!!

10-Kenangan Pahit ?

Eksiden 3tahun lepas. Alhamdulillah allah masih panjangkan umur.

11-Kali terakhir jumpa parents ?

6.5.2014 dekat stesen bas. It`s a hardest situtation.


7 comments

17 May 2014 at 11:10

akhirnya Iman jawab jugak LA kan :P

17 May 2014 at 12:07

:)

17 May 2014 at 12:07

:)

17 May 2014 at 13:17

blogwalking sini baca jawapan BK

17 May 2014 at 15:52

Alhamdulillah... Dpt knal iman...

19 May 2014 at 16:53

byk tahu lg tentang BK dalm n3 ni hehehe

20 May 2014 at 13:29

Iman pun join jugak yeh hehe....best jugakkan main game ni....dia tanya kita jawab hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©