Wednesday, 18 September 2013

Dulu skema, bila up sikit jadi...?

Assalamualaikum



Dolu-dolu skema bila mula masuk blajo, rambut belah side tepi, gel sebakul letak atas rambut, bershining mengalahkan Victoria Beckham, baju tuck in, kasut jenama Converse, bag silang kale hijau, tie matching dengan baju, seluar slack iron tepi tajam, muka suci...Dolu la citer nya sekarang ni. Selisih dengan lec displin cepat-cepat jadi 'angel', baru berapa langkah dibelakang lec horn dah naik. Tapi ....bila dah up sikit, naik sem last otai bukan main. Pergi kelas pakai tshirt gambar ' sayang awak ketat-ketat' tapi muka gangster. Acer ne tu bro? Ni la telatah yang BK tak pernah lupa waktu dari sijil sampai diploma je. Tak pandai pon nak sambung dgree hahaha...

14 comments

18 September 2013 at 22:14

Beselah kan..;-)

18 September 2013 at 22:46

ble dh makin senior ni, mmg cm tu..hee

19 September 2013 at 00:15

Hehee.. Itu biasa.. Kekekekeek..
ZON PERMAISURI CHOMEL

19 September 2013 at 01:03

Bile dh makin senior, mmg akan tunjuk belang.hehehehe.. F

19 September 2013 at 07:57

hahaha..betul2..semua nak tujuk otai bile dah senior ni..

19 September 2013 at 13:25

kumrah la tu.....haha

19 September 2013 at 16:11

itu tanda 'senior'..senior kan?hehehhe

19 September 2013 at 21:17

lagi2 la bila adik2 tu panggil abang..kakak..hormat..beri salam..huhu..macam jalan atas kapaskan..alih alih langgar tiang kantin kot..ngeh..ngeh..ngeh..

19 September 2013 at 23:12

istilahnya , baru keluar kepompong aka baru tgk dunia luar . ada angin perubahan ...

20 September 2013 at 10:01

biasalh.. gaya mesti ada.. hehe

20 September 2013 at 17:49

haha..amboiii =P

21 September 2013 at 11:04

biasalah tu :-)

22 September 2013 at 19:10

dah makin besar mestilah banyak "peel" kan..dulu nerd aje..

23 October 2014 at 17:11

aah da mtang bse la tuu

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©