Tuesday, 10 September 2013

Dulu ok, sekarang no komen

Assalamualaikum

Macam tajuk atas la.. dulu boleh tahan la. Sedap, sweety pie, kiut miut tapi dulu la. Ayat mula-mula belajar tapi sekarang bila suruh komen oleh 'hakim-hakim' bertauliah... ermmm ntah la. Tapi BK tengok bersudu-sudu gak menyuapakn makanan tu dalam mulut. Ceh! Ni nak bagi BK panas ke? Satu je la BK ni. Kalau buat-buat benda macam ni, BK tak lalu makan. Rajin buat je, kalau nak makan confirm nak termuntah. Semalam ada tempek dari resepi blogger terkenal tu. Yang BK dapat tangkap dua orang je dapat teka dan sorang yang tepat meneka. Ramai gak la tertanya-tanya resepi mende la kan? Tunggu la.. BK akan share gak. Ni nak tempek buat pencuci mulut no komen ni. BK buat waktu yang sama dengan resepi semalam tu. Hahaha..hebat tak buat sekali dua? Eceh3... ramai kot yang boleh teka apa nama makanan ni kot kan?

Semalam kecikje gambo, yang ni keno beso kan plak

21 comments

10 September 2013 at 13:55

assalamualaikum BK...sedapnya nyummmy...:)

10 September 2013 at 13:55

ape pulak ni BK??? cam pudding trifle pon ade jugak..

10 September 2013 at 13:59

puding ke??ke palvola (tah toi tak eja)hihi

10 September 2013 at 14:26

memang tak tahu..tapi mesti sedap kann.. ^_^

10 September 2013 at 14:49

trifle..?

10 September 2013 at 14:53

puding roti ker?

10 September 2013 at 15:35

puding ke??

Jemput join segmen yam :)

http://csmaryam.blogspot.com/2013/09/segmen-pertama-che-yam.html

10 September 2013 at 16:00

Apa nih bk.. Mcm puding jagung je..

10 September 2013 at 16:49

best je nmpk buah kiwi tuu
sy rasa mcm puding triffle je tuu ?
hari tuu baru buat
hee

xsbar oh nk tunggu jwpn btul
spa laa yg tepat meneka tuu

10 September 2013 at 18:48

sedapnye..ni puding ker sis?
hantar sini jugak

10 September 2013 at 23:26

sedapnya...iman..mesti puding with mixed fruit ni..

11 September 2013 at 02:51

Puding apa ni? Macam sedap jer.. Share la resepi.. Hehe.. =)
ZON PERMAISURI CHOMEL

11 September 2013 at 08:52

Main teka teki ke ni BK? Puding manggo dgn kiwi? trifle..eh ye ke? buat pun tak pernah..

11 September 2013 at 10:09

apa khabar?hehehhe..saya singgah di sini..

ini resepi teka teki ye..nampak sedap dan menarik,nak2 tgh lapar..huhuhu

11 September 2013 at 14:44

Assalamualaikum.. Ros singgah sini dan follow.. memang nampak menyelerakan.. :)

11 September 2013 at 21:15

puding roti kan ...

12 September 2013 at 08:08

atas pudding buahan..bawah roti..haa..puti ea..pudding + roti.. :)

12 September 2013 at 09:03

cam puding jer...

12 September 2013 at 09:57

Puding ke BK? Nampak sedap juga tu

12 September 2013 at 09:57

dap nyeee! :)

12 September 2013 at 20:35

Puding roti ke BK?

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©