Saturday, 8 June 2013

Petua supaya mudah mengandung

Assalamualaikum

Khusus buat kawan-kawan yang belum dikurniakan zuriat. Ops! BK pon tak kawin lagi tapi sekadar berkongsi dari sahabat ke sahabat. Kawan BK ni share dari rancangan TANYALAH USTAZ dalam petua bagaimana untuk mudah mengandung @ hamil.

Kepada yang puas berusaha dengan bermacam-macam cara, jangan mudah putus asa. Cubalah petua @ amalan ini.

  1. Ambil 4 biji kurma. Suami genggam 2 biji, isteri genggam 2 biji.
  2. Kemudian, buang biji kurma tu.
  3. Blend @ kisarkan kurma tadi bersama dengan susu kambing.
  4. Minum air campuran kurma dan susu kambing tersebut sorang segelas.
  5. Amalkan sekali sahaja dalam seumur hidup.
  6. Kemudian, amalkan minum susu kambing setiap hari waktu pagi.

Cubalah, siapa tahu ada rezeki? Tapi ingat tau.. ini hanya sekadar usaha bukan terus membuah hasil. ALLAH MAHA BERKUASA untuk setiap kejadian itu. ALLAH MENGETAHUI dari apa yang kita tahu. Jika ALLAH menghendaki sesuatu itu berlaku, maka terjadilah.


p/s: salah satu cita-cita BK nak amik anak angkat seorang dulu tapi prosesnya ambil masa dan mahal =(



6 comments

8 June 2013 at 10:37

alhamdulillah akak dah cuba step ini..mungkin belum rezeki..Allah tahu apa yang terbaik untuk hambanya.. :)

8 June 2013 at 12:45

Askm iman, t.kasih atas cenderahati tu. Nak tau juga knp bg :)

Inshaallah tak salah mencuba. Semoga dimakbulkan Allah. Nak ambil anak angkat juga rezeki. Kalau Allah nak beri, ia dtg dgn cara tak disangka. Mungkin ada yg dtg pada kita minta jaga anak mereka, apa pun Allah yg menentukan. Yg penting usaha dan berdoa. Inshaallah ada peluang.

9 June 2013 at 01:45

thanks sharing... bagus untuk dipraktik oleh pasangan suami isteri... moga dikurniakan anak.. Amin...

9 June 2013 at 02:39

yup betul tu..kite hanya mencuba dan berusaha untuk mendapatkan sesuatu...x salah mencuba..

9 June 2013 at 16:37

betul ke ni

16 June 2013 at 17:11

ciksu ada amalkan tp ciksu guna susu hi goat.

sbb ramai yg kata susu kambing ori bau mcm kmbing. takt tak lalu.
bg ciksu ok je sbb niat nk berubat kan

tgh mncari pengedar susu kambing ori ni

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©