Wednesday, 12 November 2014

WW : Petua Nak Jimat Minyak Kereta


Assalamualaikum

Kisah kita yang tak habis dibual bicarakan. Isu pondan, isu JPJ, isu MH17, MH370.. dan paling ketara isu minyak lah. Iman isi minyak RM10 ada lah naik 2takok, ini skrg isi RM10 1takok pon xnaik. Ini seloka rabu macam biasalah. Isu minyak dan petua nak jimat minyak kereta. Sekadar seloka ^_^



6 comments

12 November 2014 at 18:22

haha beria tau buka ingatkan btl2 petua jimatkan myk kete

12 November 2014 at 19:29

assalamualaikum BK...mmg tips terbaik ni....lama x singgah sini...:)

13 November 2014 at 12:01

hahaha, sangat jimat, lagi jimat tak payah hidupkan kereta enjin kereta. :D

http://www.adarain.com

16 November 2014 at 11:04

Hahaha..betul memang jimat tu.

28 November 2014 at 20:04

dah pakai kerete skrg, kene ambil tahu hal semua ni. hehe tq kak BK ^^

8 September 2015 at 01:03

jalan kaki je..exercise sekali..hahaa

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©