Friday 10 August 2012

Sanah Helwah

Assalamualaikum

Terlambat sangat nk wish `SANAH HELWAH` 

untuk akk iman, Noor Sadina semlm

09 ogos 1986

iman nak wish kat akk

semoge panjang umo n murah rezeki

n aku tau ko boleh tempuhi ujian driNYA





Kak ko ingat x dulu ko selalu ajak aku kuaq sesama

xkire ler g teluk intan naek motor keramat ko

benda yg aku paling ingat kite g driving skol naek bas sme2

kena kaco ngn arwah beruang, kite jatuh motor

kat simpang Giat Mara, kite g shoping sm2

ko selalu blnje aku, tolong aku time blajo lu

Tapi kak skunk dh xley cam 2. Lepas perkataan

`Aku terima nikahnya Noor Sadina bt Salleh dengan mas kahwinnya

RM 101 tunai `...aku org paling sedih.

Cz lepas nh ko dh xd nk kuaq mcm dulu ngn aku

ko mesti dgn abg azhar je...

tapi sebagai adik kesygn ko aku tetap mendoakan kebhgian ko

hubungan kite xkan terputus walau cmne pon

mungkin kdg2 aku d marah kt ko sbb ko gune cra yg slh walau sbnrnyer

benda 2 betol. maafkan aku kak...

AKU SYG KO

tahun nh mesti aku terasa sgt bila pepagi raye xd spe nk 

kejutkan aku bukak lampu kejut tok mndi sunat raya.

selalu ko yg kejut sbb kite sebilik, pgi ry gak aku xd

nk guro ngn ko. Sedihnya aku T_T

Kak walau pape pon ujian yg ko hadapi ko kena tabah

aku tau ko boleh. Pe yg ko rase aku rase

tapi aku xtau nk tolong.

Last but not least pas ko bce nh jgn terasa.

Aku syg ko...Wish nh dri

.
.
.
.
.


KAMI


.

1 comment

15 August 2012 at 02:03

Sanah helwah untuk beday girl walau dah terlewat..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©