Wednesday 2 May 2012

[SEGMEN] Pencarian Bloglist Empayar Fariz Reza™



More information klik banner ok (^_^)




Assalamualaikum kome-kome semua,
Ada sahabat saya FR gelaranya ada wat segmen nh dengan rasa rendah diri saya melibatkan diri dengan segmen beliau.

Meh saya nak isi borang untuk join segmen beliau
Ate teman-teman yang lain if nak join klik SINI


Borang Penyertaan Peserta :-

Nama Blog dan URL blog(Homepage) :http://www.mimbarhatiku.blogspot.com/

Nama Pena(profile) anda di blog: pOHon HiJAu

Nama ID Facebook ( sila isi dengan lengkap , URL tak perlu) : Nurul Imaniah Binti Salleh

Satu Perkataan menceritakan blog saya : Ermm...Salam semua haha xtau nak cakap pe pasal blog saya ni. Ok dalam umah usang saya ni jarang sekali saya nak bercerita pasal keadaan semasa tapi more kepada ilmiah. Sebahagian dari kita suka ilmiah, sebahagian lagi suke bercerita pasal self kan?? By d way sama je purpose kita berblogging kan? Purpose saya nak share ilmu sikit walau tak banyak macam tokoh-tokoh lain. Disamping itu, saya nak tambah kenalan serta merapatkan silaturrohim sesama kita. Tapi kita semua jangan lupa dalam berblogging ada juga batas-batasnya so sila lah jaga sesama kita. Saya sekadar mengingatkan untuk diri saya dan ikhwan serta akhwat semua. Satu lagi saya suka blogging kebelakangan ni kerana saya suke melibatkan diri dengan segmen serta contest yang dianurkan oleh semua orang. Sekian wassalam


(Optional) Namakan satu pahlawan islam yang anda kenali: Bilal Bin Rabbah


Follow FR (ya atau tidak) : Ya (dah pon)

1 comment

2 May 2012 at 13:48

Yap..same macam FR ..berblogging kongsi ilmiah sikit2 walaupun tak hebat macam tokoh lain...

: ) jarang orang bagi nama pahlawan bilal bin rabah...tapi siapa sangka? dia juga memberi sumbangan besar kat islam.....banyak sangat2!!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©