Tuesday 1 May 2012

Segmen : Bloglist May by Iera

Salam semua pembaca serta pejalan-pejalan kaki lima semua happy go lucky. Alhamdulillah thanks to ALLAH kerana masih memeberi kita peluang untuk bernafas serta menghirup udara saat ini. Alahai macam nak berceramah pulop, ini boleh gantikan ustazah hehehe...

As a normally, saya suke join mengjoin serta kaki penyeb0k serta jaga tepi kain orang dengan masuk mane-mane contest. Bese lah saya ni tak pandai nak wat contest so, jadi kaki tumpang dua lah..

Malas nak citer bebanyak saya dengan rasminyer akan menyebok serta melibatkan diri di umah usang iera.
iera habaq dy nak kasi secret present, so rase macam teruja ckit dgonyer.

Opsss!!! lebih-lebih pulop ko ni iman

JOM TERJAH----->IERA
korang follow je pe Cik iera suruh ok!!

p/s: attention pada sape yang menang kang tolong sesangat share hadiah ngan saya cz saya xpenah merasa menang hahaha...gile kuasa toi iman  nh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©