Sunday, 24 June 2012

Walimatulurus ^_^

Assalamualaikum

Apa khabar kawan2 iman? Bez x tajuk iman hari ni?





Jeng2 jangan terkejut iman nak ajak semua blogger2 mahupun kenal xkenal diundang datang umah iman bertempat di Teluk Intan Perak pada sabtu ni tok majlis perkahwinan akak kesayangan saya Noor Sadina dan Abang Azhar


Hok nh pelan umah mak ayah saya. Xpasti lau xclear sory sesangat











Selamat Pengantin Baru kak..

Datang yer kawan

Biler pulop saya nh???



5 comments

25 June 2012 at 16:58

Jauh pula nk pergi. Semoga majlis lancar dan diberkati. Insyaallah.

29 June 2012 at 17:11

wah dah tentu sibuk kat rumah kamu sekarang ni..tahniah buat kakak kamu dan pasangan..semuga kekal bahagia selamanya

5 July 2012 at 09:29

alhamdulillah smga bjaya melawan Dasim laknatullah :) mmm bile kan kamu pulak heee same la sy pun bila la..

5 July 2012 at 13:42

kak ummi iman> xpe kak doa pon dh cukup (^_^)

kak ina>aminn...sibuk sgt kak 3h 2m kenduri

bulan syurga furdausi>saya??tggu saya mencintaiNYA dulu

2 September 2012 at 08:11

ADEH...LAMBAT KENAI iMAN..KALU TAK BLEH G ARI TUUU...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©