Friday 3 June 2011

Peti Ais Mini


السلام عليكم ورحمة الله و بركاته

Saya bercita-cita nk beli peti ais mini cz umah sewa yang baru nix d peti ais.
Saya usha2 kat flyiers, mudah.com, giant, tesco, billion......
Pada 1 malam ngah sedap tengok citer sembang ngn akk...

Aku : Kak...aku nk beli peti ais mini le.aq dh usha2 harge dlm Rm300 lbh je nk letak kt umh sewa le.
Kakak : Nk wat pe!
Aku : Alaa....kak ley le.Aku xley le xd peti ais.Aku bukan mampu cam dyorang nk beli ais kt bawah Rm1.Aku bukan dapat duit tiap2 bulan cam dyorg.Dyorg keje aq blajo je.agpon aq xley hidup le xd peti ais nh.Lau xd mesin basuh 2 ok ag..nh peti ais.Aq xley terima..ley la kak.
Kakak : nh abg jaman pesan.ai 2 akk dh gtau abg dy pon xsetuju le.Dia suh ko blajo hidup susah ckit.
Aku : alaaa...kak ley le.plz..yang mini je.bukan yg beso 2.Ley le akk
Kakak : Ngpe xbeli yang beso 2??harge pon lebih kurang je kan??
Aku : xmo le..agpon lau ley nk letak dlm bilik je.1 hal ag kang akhir sem nk bwk blik cmne???xkn nk sewa lori bwk balik bangi??d kn kuaq duit plak membazir je.Lau yang kecik senang letak dlm kete
Kakak : ermmmm......


Ni la peti ais mini idaman ku...

*sehingga kini menunggu jawapan dari akk...

plezzz....akk.penantian 1 penyeksaan

2 comments

6 June 2011 at 20:32

beli yg besor then dh abes blajo jual plak kat junior..hehe

6 June 2011 at 23:36

huhu..kang nk bwk blik bangi cmne???
xkn nk sewa lori??dh le mhl dri shah alam ke bangi
lau nk jual amik ms lm tau

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©