Monday 21 September 2015

Tudung Aidijuma Giveaway by Anies

Assalamualaikum

Wah..wah iman meme fans of AJ tpi iman tak pakai sebab nya bidang 45. Iman plak pakai tudung bidang 60 tpi kan iman ada sehelai tudung AJ bidang 60 n limited a pair of socks AJ. SIL iman yang beli iaitu kak +Nad MamaZN . Akk iman yang ni perghh... koleksi AJ jangan cakap la. Kalo dikumpul balik ntah ada bape juta helai (tipu je). Tapi ni iman nk citer pasal diri iman.

Perghh dah macam ostajah indon aku nengok. Ko pe hal pakai macam tudung saji ni? Dah tak ada tudung lain nak pkai. Apa ko rasa bila org cakap mcm ni? Rasa nak lempang, nak ngis, nak menjerit, nak marah. Tapi aku??? Aku layan kan je..suke hati aku la. Rasa duit beli tudung tu aku xguna duit ko pon. Tapi aku pakai tudung ni kekadang on off gak sebab ye la.. aku budak engineer so takkan nak masuk lab aku pakai mcm tu (walau sebenarnya boleh je). Then dress up aku time tu, so so lagi. Bukan total nya bagus sangat. Hbs je blajo engineer, aku start kje. Then disini bermula pada tahun 2012... Aku total sepenuhnya memakai tudung saji ni and kekadang aku pakai yang segi empat dan halfmoon yang besar nak berfashion katanya bu now after kawin lagi la sepenuhnya aku pkau tudung saji macam kat sekolah tu sebab Yop suka aku pakai macam ni berbanding tudung segi empat bersilang-silang, berbutang-butang even bidang 60. And now aku rasa cantik sangat pakai tudung saji ni macam Eira Syazira. That's my story...


Now this is my feveret dressup...




KLIK BANNER

4 comments

28 September 2015 at 10:20

pakai tudung saji? hahaha

28 September 2015 at 10:20

GOOD JOB n terima kasih kerana sudi support n join GA sy... insya allah...ada rezeki pasti tak ke mana2...

terima kasih sekali lagi.

salam ukhuwah,
anies

8 October 2015 at 18:46

Cantiknya kak ^^

30 July 2016 at 21:11





That is very interesting; you are a very skilled blogger. I have shared your website in my social networks..!


Online Reputation Management

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Design by !Aini Zakaria |All right reserved for Village Gurl ©